har tråkigt.

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: unni nilsson
Någon som du längtar efter: han.. 
Något som du längtar efter: julafton!
Någon som du hatar: jadu.
Vem ringde dej senast: far.
Vem ringde du senast: mor.
Har du några kärleksproblem: nej.
Har du ätit något idag: ja.
Har du gråtit idag: nej.
Har du skrattat idag: ja!

JAG:
Är singel: ja!
Saknar någon just nu: nej, faktiskt inte.
Är rädd för att bli övergiven: ja självklart.
Svär ofta: haha kan hända. (a)
Sjunger i duschen: ja. haha
Morgonperson: nej!

Är kär i kärleken: jag förstår inte frågan?
Skrattar åt mina egna skämt: ja :D
Vill ha barn: inte nu, men senare i livet ja.


HAR DU:
Glasögon/linser: nej.
Piercingar: nej.
Syskon: nej.
Pojk/flickvän: nej.
Jobb: nej.
För många vänner: kan man ha för många vänner? 
Rymt hemifrån någon gång: hahah, nej än så länge.
Färgat håret: en gång.
Bra självförtroende: njaaa.
Sagt "jag älskar dig" till någon: aah.
Varit kär: VARIT ja.
Somnat gråtande: nej.

 

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ja.
Ha ångest: det har väll hänt nån gång.
Drömma mardrömmar: inte så ofta nu.
Klä dig i svart : ja.

Hata folk: kan hända.

Lita på folk: vissa personer då.


SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag.
Du delade en dricka med: synd att jag inte kan dela dricka med ngn.
Skrek på dig: vet inte?
Du fick sms från: josefine.
Du senast skrev på msn med: ingen idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0